tiistai 20. maaliskuuta 2012

Kuin eka postaus

Niin, kuten jo aiemmin kerroin, on tää tämmönen päiväkirjatyylinen blogi, paitsi että henkilökohtaisia juttuja en tänne laita. Ja ekana kannattais varmaan esitellä itseni.
 Eli siis. Siiri, 12v, asuinpaikka hesa. Tykkää kaikesta oudosta (tahtoo lemmikkitarantellan) ja ehdottomasti lukemisesta. Lempimusaa Indica!
Kadonnut puutarha on Indican ehdottomasti paras levy. Suosittelen!!!

Mulla on kaks muutakin blogia. Blogi nro.1: Tarinatori. Tykkään keksiä tarinoita ja novelleja ja vastaavaa. Aina välillä kirjottelen niitä sitten tänne. Tosin nyt en ole vähään aikaan (no okei, pitkään aikaan) kirjottanut mitään, kun ei oo lukijoita. Niin, ja se toinen blogi kertoo mun nykyisestä ja tulevista keppareista, ja löytyy täältä.
 Niin. Mä alotan heti ne kuulumiset. Oon siirtymässä yläasteelle, ja koska nykyisessä koulussa on vain ala-aste, on edessä koulun vaihto! Mä tiedän jo, että mä pääsin luonto ja tiede -painotteiselle luokalle. Jotkut mun kaverit on sillä, ja se on kuulemma tosi kiva! :-)

No, ei kai tässä muuta kovin tärkeetä oo tullu.
Postauksiin,
Siiri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti