tiistai 12. helmikuuta 2013

Aloha!

Okei, en mä nyt ihan Hawajille oo menossa, mutta kohti valoa ja lämpöä kuitenkin. Huomenna tähän aikaan mä olen jo Grand Canarialla, Espanjan palmujen keskellä... Siellä on kuulemma koko Kanarian parhaat hiekkarannat!
  Nomuttasiis. Mulla on jonkinlainen sydäri tuloillaan aina kun mietin sitä vääjäämättömän valitettavaa tosiseikkaa, että herätyskello soi huomenaamulla tasan kello viisi kolmekymmentä. Mulla on vaikeuksia päästä ylös petistä seittemältä arkiaamuisin, joten miten mä voin nousta vielä puolitoista tuntia aiemmin??
  Ai niin, en muistanut kertoa EDES että Misse hajotti Samsung Galaxy Xcoverin, virallisesti duudsoninkestävän puhelimen. (Päätelmä: Misse voittaa Duudsonit.) Niin että miten mä olisin voinut muistaa ilmoittaa, että se on nyt korjattu? Ainakin siinä vanhassa toi Bloggerin mobiiliversio pikkusen tökki, mutta jos saan sen toimimaan/vanhempien "päästä Siiri koneelle" -toiminto aktivoituu, laitan tunnelmia huomisaamuna.
  Noh, antakaa anteeksi pituuden puute ja juonen tylsyys, mutta muuta sanottavaa mulla ei oo.
  
  Postauksiin
    Siiri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti